Rezervujte si svoj termin konzultácie pre Váš lepší biznis online s ES Pohoda.
Custom
Naviazanie stavov objednávky ktoré sú na e-shope na užívateľské zoznamy vytvorené v POHODE.
Cez nastavenie-voliteľné parametre-užívateľské zoznamy v POHODE (viď obr.187) si vytvoríme zoznam stavov objednávok s rovnakým poradím ako je na e-shope (viď obr. 188). Prijatá objednávka z e-shopu má vyplnený voliteľný parameter podľa defaultného stavu nastaveného na e-shope (viď obr. 189). Pri zmene stavu v prijatej objednávke cez voliteľný parameter v POHODE a následné uloženie sa zmení stav aj v nákupnom centre na e-shope a zákazník dostáva email o zmene stavu objednávky (viď obr. 190).
Ak cez voliteľný parameter v POHODE nastavíme stav objednávky Storno alebo vybavená/fakturovaná tieto stavy sa berú ako konečné a nedajú sa už zmeniť.
Pri aktualizovaní stavu objednávky je možnosť posielať aj poznámku k objednávke do nákupného centra.
Text notifikačného mailu je možné definovať cez shopadmin (viď obr.106).
Pre toto nastavenie kontaktujte podporu NextCom, ktorá s vami odkonzultuje a implementuje potrebné nastavenie PohodaConnectoru.
Podpora NextCom
„Posielať Do E-shopu“
Stav objednávok
Užívateľské zoznamy